Forum MiszMasz Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Jak stworzyć set ??

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum MiszMasz Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
redblack
Podmoderator



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: biorą się nooby?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:16, 04 Lis 2008 Temat postu: Jak stworzyć set ??

W tym tutorialu napiszę jak zrobić sety czyli np. Mikstura Leczenia + Kula Ognia = Maska Śmierci.
Poziom trudności: 2/10 Łatwy
1.Tworzymy Wyzwalacz o nazwie Set. Tworzymy Wydarzenie, które zainicjuje całe zdarzenie, czyli Jednostka - A unit zdobywa Przedmiot.
2.Tworzymy Warunek And,Multiple Conditions.
3.Tworzymy kolejny warunek Boolean Comparison i klikamy na Triggering Unit is Budynek. Następnie wybieramy Funkcję Bohater Has Item of Type i w pierwszej niebieskiej linijce wybieramy Reakcja na Wydarzenie - Hero Manipulating Item, a w drugiej przedmiot, który chcemy aby był wymagany do stworzenia seta, czyli w tym wypadku będzie to Mikstura Leczenia. Tworzymy ten sam wyzwalacz, tyle, że zamiast Mikstury Leczącej tym razem wybieramy Kulę Ognia. Ten warunek możemy zrobić tyle razy ile mamy przedmiotów, które będą tworzyć set.
4.Teraz zrobimy Akcję, która będzie powodować, że po zdobyciu wymaganych przedmiotów, usuną się one i stworzą set. Tworzymy Akcję Przedmiot - Remove, klikamy na last created item i wybieramy Funkcję Item Carried by Hero of Type. W napisie HERO wybieramy funkcję Reakcja na Wydarzenie - Hero Manipulating Item. Zaś w Księdze doświadczenia wybieramy Miksturę Leczącą, ponieważ chcemy aby powstał set, a przedmioty, które go tworzą zniknęły. I ten wyzwalacz tworzymy jeszcze raz dla przedmiotu Kuli Ognia.
5.Teraz Tworzymy Akcję Bohater - Create Item For Hero, i w pierwszej linijce wybieramy przedmiot, który ma powstać, czyli w tym wypadku będzie to Maska Śmierci.
6.Ta Akcja nie jest wymagana, ale ulepsza trochę system setów - chodzi o efekty specjalne. Po zdobyciu wymaganych przedmiotów pojawi się efekt teleportacji i otrzymamy przedmiot. Tworzymy Akcję Efekt Specjalny - Create Special Effect On Unit. W opcji Overhead wpisujemy Origin, w 2 opcji wybieramy Hero Mamipulating Item, a w 3 ten efekt jaki chcemy aby się pojawił np. Teleport. I GOTOWE!!! To by było na tyle! Następne Tutoriale ukażą się w następnym tygodniu! Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez redblack dnia Wto 17:48, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum MiszMasz Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin